Selasa, 1 September 2009

ape2 je lahhh

Assalamualaikum???
4 hari berada di kampung... xtau la kat kampung ku buat pe selain tidur..makan.. sahur..ader la tlg mak siapkan juadah nak berbuka..erm duk umah mmg xtau nak wat pe..
nak renovate ckit2 pun x ley coz feel raye xder lagi niey....
tp 28/8 td sempat ler sambut bezday iwan..adek kedua aku..kek di taja oleh Zue & Nas Tradings (suke ler akak tuh..) da 18 tahun da adek aku sorg niey...tp menganggur jah... nak sambung belajar da terlepas....
berita gembira ; ku bakal memiliki kereta tapi xtau bile....
alhamdulillah andai ini menjadi realiti ku sangat bersyukur... memudahkan lagi utk aku, keluarga, kwn2 bergerak... harap2 sebelum raye ler..senang ckit nak g beraya nnti kan Mak!!! hahah
ari ni gak pengesahan exam ku da wat.. exam kali ni start dr 27/10 till 12/11 herm...
ni exam kedua last aku sebelum convo...diam x diam de satu sem jerk lagi.. pastu horreey tanggungjawab membantu keluarga plak.. first thing aku nak wat bile dapat gaji pertama adalah serahkan 25% pada Mak, 10% pada akak ida(ckup la ae...awal2) then selebeynye simpan tuk kawen wey... hahahah (pe aku melalut niey)...
di saat ini translation teknologi maklumat dakwah lum lagi settle... hahah esok nak bentang nie...
lagi satu pasal L.O JHEOA yang lum settle lagi..warggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

Tiada ulasan: