Selasa, 10 November 2009

:: SeLeSai 5 subjek - Paper LasT menanti ::

Assalamualaikum semua kwn2.,

Bagaimana dengan hari anda hari ini?? okey? atau biasa2 aje? jangan lupe untuk update iman n amal anda semua ya. Baiklah hari ini saya bangun awal ae kwn2, seawal jam 4.o0 pagi semata-mata untuk sambung study SPI. Bangun dari tidur terus mandi perghhhh sejok wey.. hahah nak wat cane kene gak mandi baru segar kan~ kalo x nnti tetido balik.. selesai mandi wat ibadah ckit then sambong study~ sepanjang usaha study pagi td alhamdulillah~ benar la kate pakar motivasi~ study di awal pagi memang memberikan daya ingatan yang tajam berbanding bersengkang mata kul 12-3 pg~

Usai solat subuh aku trus prepare bende y nak bwk tok g exam nnti. tepat jam 7.45 aku gerak g DECTAR menggunakan moto ex5 kwn sebilik~ sampai trus pencilkan diri..maaf kwn2 bukan niat tuk sombong diri atau mengelak dari kalian tetapi aku perlu masa untuk menelaah sendiri tanpa gangguan~ ku tau kalian hebat... Alhamdulillah soalan yang di target keseluruhannya naik.. TQM, ciri, pengawasan, rasulullah tp agak kecewa krn TQM menjd main question huhuh 20 plak tu markahnyer.... hurm tawakal je la.

Saje keluar awal krn bnyk urusan yang hendak ku laksanakan. Usai exam balik bilik jap amk dokumen tok anta ke PPP erm nak jumpe kak nab xdpt jumpe sbb die de kerje len~ so anta borg cenderamata je la. sblm tu g print kat aras 5, sampe tertinggal pendrive aku kt situ~ sok nk g amik~ then lunch at cafe kkm with my roomate, fer. pehtu lik bilik tertido plak~ kul 2.30 baru le laksanakan perintah zuhur~ huhuhu terlewat tido kekenyangan...

Mlm ni sepatutnye nak join milah n the geng kua makan kat sec. 7 tp xdpt la coz ku da kering xde dwet~ nak mintak dia belanje segan plak ~ huhuhu erm sebut sal dwet aku de rm 15 je nak bertahan samapai akak ida amik aku ari jumaat nie..huhuhu cane nie~ erm ... sehingga ke saat ini aku terlalu blur untuk study subjek personalia~ sgt pening!!! x tau kenapa adakah kesan x focus time lec bg kuliah??? huhuhu Tuhan tolong hamba mu~

Hanya tinggal 1 paper sj lagi untuk abes perjuangan sem ni.. natijah nye mcm mana la e?? harapan agar aku tk kandas mane2 paper..kalo kandas alamatnye aku x bleh nak grad sem depan~ ya allah jauhkan aku drpd kegagalan ini...

::Sudah2 la ae.. Nak sambung study personalia::
tq milah ajak g kuar makan: sory x dpt g..huhu
mesti best kan~




Tiada ulasan: