Jumaat, 27 Februari 2009

24 Februari 1987

Tanggal 24/Feb/1987 merupakan tarikh keramat utk aku untuk mnjadi seorang khalifah di atas muka bumi ALLAH S.W.T ini. Alhamdulillah sudah 22 tahun aku hidup di atas muka bumi mu ya- ALLAH...
Aku panjatkan kesyukuran kepada ALL
AH S.W.T , kepada emak yang aku kasihi, yang melahirkan anaknyer yang sihat ini. Arwah ayah yang membesarkan aku, kakak,abang, n adik2 yang menerima akan kehadiran ku...
Selama 22 tahun kehidupan ku banya
k cabaran dan dugaan yang kutempuhi, pengalaman, dan sebagainya.. Selama tempoh 22 tahun aku berjaya menjejakkan kaki ku ke UKM, tempat aku menimba ilmu..
Kepada semua sahabat yang mendoakan a
kan diriku ini, terima kasih tak terhingga ke pada mereka yang masih ingat akan kelahiranku dengan ucapan "SELAMAT HARI TUA" heheh. Semoga dengan penambahan umurku ini akan mematangkan pemikiran dan cara hidup ku. .
Terima kasih tak terhingga kepada "som
eone" special dalam hidupku yang menghadiahkan barangan beharga ke padaku, kak Farah, Fer, n Kak Zai yang buat suprise party tuk besday aku..tq yer korang......hehehe



Tiada ulasan: