Sabtu, 14 Februari 2009

mangsa keadaan..

mengapa aku yang menjadi mangsa keadaan, memandang luaran sebagai asbab untuk menafikan hak aku?? persoalan menerjah fikiran aku... terlalu baik @ sempurna sgt ke dorg tuh... bak kate pepatah english.."Dont judges book by a covers"(btoi ke ayat nie??? =) memandang luaran merujuk kepada diriku yang suke ketawa, pakaian yg simple (xpakai kopiah,songkok, dsb) yang x mencerminkan aku pelajar dakwah???? perlu ke aku berjubah setiap masa? berbaju melayu dsb??? yang menjadi persoalan lg ble kepimpinan exco aku dipertikaian dengan merujuk kepada kepimpinan exco kelab yang laen?? dorg kate aku der krisis ngan PMF(Persatuan Mahasiswa Fakulti)? aku xpaham dalam hal nie..nak aku aku sokong GMUKM mmg aku pengikut setia, sokong ASPIRASI? tu time aku sem 1 07/08, skrg da xder.. mungkin aku akan merubah menyokong ASPIRASI sem 6 09/10 berdasarkan beberapa faktor, xpun wat jer undi rosak!!!! xyah pilih pemimpin yang 2 x 5 jer sumer tuh...serius aku ckp sem ini btol2 mengajar aku jgn percaye ngan org yang berlagak sok suci, baek dpn kite, lah2 ckp belakang!!!! ble berdepan ngan aku wat dono jer!!! Personaliti yang menarik...arghh konon!!!! diye tu pak turut! lalang ditiup angin!!!!


Tiada ulasan: