Isnin, 18 Januari 2010

Susah Btol...

Susah betul kalo xde kenderaan kat UKM nie.. urm..btol2 susah!.. nak2 tahun akhir kan.. kwn2 ade moto tp xkan la nak selalu pnjam kan.. mmg xdapat la john.. teringat masa thn 2 aritu.. ade keta..

KERETA ISWARA WHT754..



mmg best ah ade keta.. g kuliah naek keta.. malam2 nak g makan nek keta... nak g semayang Jumaat pown nek keta.. nak p ptsl naek keta.. nak g MYDIN@GIANT@TESCO pown nek keta... pendek kate dengan keta mmg memudahkan perjalanan ku... urmmm...


Sekarang????
Mcam ni la aku.. xde kenderaan... waima sebijik moto pown.. Kdg2 nak tumpang kwn nek moto pun kwn masam nak bg... sbb? aku ni lebar(gelaran baru dr ustaz ak)... kang pancit plak tayar..patah plak folk..senget plak rim...macam2 ah..

Realiti...
Sememangnya aku xde kenderaan.. bukan malas naek bus.. tp siyes tunggu bus mmg lame..even kalo korg tunggu 1/2 jam awal ke ape ke...skrg ni mmg aku perlukan kenderaan tuk kerje lapangan tesis.. kene masuk kampong lak tu.. xkan nak sewa setiap minggu kan... urm..

Aku serahkan je pada Allah~

2 ulasan:

░♥si lampu neon♥░ berkata...

relek arr aku naik rapid kl jer

MiE MaeL berkata...

huk2.. nak rilek nie..tp tetap gundah gak.. urm