Jumaat, 16 Oktober 2009

~KeNaNgaN Di PracTicAL LZS Tg Karang Part I~



Entah kenapa tetiba jer teringat tyme practikal bln 5 hingga bulan 7 td... hem.. rase macam nak g balik practkal tue.. best ssg2!!! hem cane nak mulakan??? erm cmnie dolu mase 1st lapor diri, tyme tu ustaz zul lom de lg~ cuti katenye..yang sambut aku kak pzah ngan kak ros.. erm cane nak describe 1st empreson jumpe dorg nie??? erm kak pzah ni 1st jumpe agak moody ckit~ haha Sory kak Pzah... erm kak ros hokey la~ die yang menjd sumber rojokan aku tmye de bende x paham~ hem...

Tapi yang best nyer bile da masuk 3 minggu aku berada dgn dorg~ Pergh bapak baik kak pzah nia.. xsangke plak sekepala ngan aku...bab2 mengumpat~ lalal (gurau jerk kak pzah oi) erm kak pzah citer le sejarah die bermula dgn LZS.... manyak pengalaman gak kakak aku ni...

r

erm sepanjang aku practikel kenderaan rasmi tuk aku g kerja adalah keta tunang kakak aku Proton Iswara Aeroback, tp malangnyer keta tu da dijual da kat abg ipar tunang akak aku... hem natijah nyer aku nek bus le g fac skrg nie...

Tapi kdg2 hampir berminggu2 aku tumpang kak pzah g keje..da org offer kan... heheh pe lagi..ghunekn kesempatan yang ader...


(keta kancil kak pzah even kecik tp selesa ae aku naek)


alamak da azan zuhur le..nak2 waktu jumaat da masuk..k2 sambung nnti ae part II ...

..

..

..

TO BE CONTINUE....

Tiada ulasan: